Accordeon/harmonika, Smallegade

Alder: fra ca. 6 år til 25 år
Niveau: fra nybegyndere til øvede

Accordeonet er et attraktivt og relativt ungt instrument – udviklet inden for de sidste godt 50 år.
Det er – i modsætning til harmonikaen – forsynet med et kromatisk klaviatur i venstre hånd, hvilket giver langt større musikalske muligheder, inklusiv direkte udførelse af klaver-repertoiret i original version.
På et accordeon kan man spille al slags musik: fra klassisk og ny musik, over tango og jazz til folkemusik; alene eller i kammermusik, samt i orkester.
Et begynder-accordeon er let og handy og kan spilles fra ca. 6 års alderen, et fantastisk instrument med charme og udtryk. Instrumentet kan spille rene lyde allerede fra den første time!; transportabelt, syngende og bevægeligt; særdeles velegnet til nybegyndere.

Dag og tid: aftaler du med læreren inden start. Hvis du har særlige ønsker, kan du skrive det i bemærkningsfeltet.
Sted: Smallegade 12

Tilmeldingen er for hele skoleåret 2024/25
Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 16. juni 2025

Solo 25 minutter pr. uge3 rater à 2.580 kr. / 7.740 kr. pr. år
Solo 35 minutter pr. uge
3 rater à 3.350 kr. / 10.050 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Godt at vide
Det er gratis at deltage i kor, sammenspil, bands og orkestre, når du er instrumentalelev hos os.
Du kan leje instrument. Se mere på hjemmesiden under 'Instrumentleje'.

Lærere