Bratsch, Smallegade

Alder: fra ca. 5-6 år til 25 år
Niveau: fra nybegyndere til øvede

Bratschen – eller Viola – er violinens blide og følsomme storesøster, som med sin varme og melankolske klang kan smelte ethvert hårdt hjerte. Bratschen bruges i mange sammenhænge, såsom klassisk- og jazzmusik og er specielt i det 20. århundrede blevet brugt som solo-instrument.
På YouTube kan du høre forskellige stykker med bratschen i fokus:

Schubert’s Arpeggione-sonate
Man kan starte med at spille bratsch fra ca. 5-6 års alderen, men det er også nemt at skifte over til bratsch fra violin, efter at man har spillet et par år.

Dag og tid: aftaler du med læreren inden start. Hvis du har særlige ønsker, kan du skrive det i kommentarfeltet.
Sted: Smallegade 12

Tilmeldingen er for hele skoleåret 2024/25
Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 16. juni 2025

Solo 25 minutter pr. uge3 rater à 2.580 kr. / 7.740 kr. pr. år
Solo 35 minutter pr. uge
3 rater à 3.350 kr. / 10.050 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Godt at vide
Det er gratis at deltage i kor, sammenspil, bands og orkestre, når du er instrumentalelev hos os.
Du kan leje instrument. Se mere på hjemmesiden under 'Instrumentleje'.