Jazzsammenspil

Velkommen til Jazzsammenspil for børn og unge!

På dette hold dykker vi ned i jazzens verden, hvor vi både spiller nye og gamle jazznumre. Jazz er meget mere end bare musik; det er improvisation og leg med tonerne, og det er virkelig sjovt!

Jazzen er fundamentet for meget af den rytmiske musik, vi kender i dag, og ved at spille jazz får vi et unikt indblik i vores instrument, som går ud over det at spille efter noder. Vi arbejder også med vores ører – det at kunne lytte og reagere på hinanden er helt essentielt i improvisation, og det er en færdighed, vi vil udvikle sammen.

Så kom og vær med til at udforske jazzens magi og lær at spille sammen på en måde, der er både kreativ og sjov!

Alder: ca. 10-15 år
Niveau: let øvede/øvede

Dag og tid: tirsdag kl. 17.05-18.05
Sted: Smallegade 12

Tilmeldingen er for hele skoleåret 2024/25
Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 16. juni 2025

Pris: 3 rater à 830 kr. / 2.490 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.
OBS! Det er gratis, hvis du er instrumentalelev hos os.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.

Lærere