Så er sæsonen startet:-)
Musik - fra mandag 26/8, Billedskolen - fra tirsdag 3/9
Filmværkstedet - fra mandag 9/9, Dans & performance - fra onsdag 18/9

I appen kan du bl.a. se dit skema, ferier og kontaktinfo til din lærer - læs mere her
 Appen | Frederiksberg Musik- og Kulturskole (frederiksbergmusikogkulturskole.dk)

Du kan stadig nå at være med i Filmværkstedet

KOM OG GÅ TIL FILM MED OS PÅ
F I L M V Æ R K S T E D E T
Der er enkelte ledige pladser på holdene:
- tirsdag eftermiddag (5.-7. klasse)
- torsdag eftermiddag (3.-4.klasse)

BabySanseMusik 0-12 måneder

For børn født i 2024
Musik og bevægelse, leg og fortælling går op i en højere enhed med bamser, bolde, trommer og rasleæg.
Vi leger de samme gode musiklege igen og igen med tid til fordybelse og skaber på den måde trygge og genkendelige rammer for de yngste børn.
Med musik, redskaber og instrumenter fanger vi børnenes koncentration. Det fremmer oplevelsen og opbygger en forståelse af fællesskab, når alle har et tøjdyr eller spiller sammen på den store tromme.

Dag
Hold
Lærer
14.00-14.50
Baby efterår
Lotte TænnerSmallegade

Sted: Musikhøjskolen, Smallegade 12
Holdstørrelse: maks. 12 elever (+ forældre)

Tilmeldingen er for hele perioden
OBS! Holdstart: 28. august 2024
På grund af for få tilmeldinger har vi ikke mulighed for at starte holdet fra sæsonstarten. Vi håber, at kunne starte i løbet af efteråret. Prisen vil blive reguleret, så den svarer til startdatoen.
Du er meget velkommen til at kontakte os for at høre nærmere. Skriv til mail@musikhoejskolen.dk
Sidste undervisningsdag: onsdag 18. december 2024

Pris: 1.650 kr.
Hvis du får plads efter holdstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.